Meest gestelde vragen
Wat is Nationale Badkamer Garantie?
Als je een badkamer koopt bij een sanitairwinkel die aangesloten is bij Nationale Badkamer Garantie ben je verzekerd van goede garanties. NBG is een onafhankelijke stichting waar sanitairspecialisten zich bij kunnen aansluiten als ze hun klanten extra zekerheden willen bieden.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Als je een klacht hebt, kun je deze eerst bij de ondernemer melden. Als het niet lukt om de zaak binnen vier weken op te lossen, dan kun je de Geschillencommissie van Nationale Badkamer Garantie inschakelen.
Hoelang heb ik garantie op mijn gekochte producten?
Ik heb een aanbetaling gedaan, maar inmiddels is de winkel failliet. Wat moet ik doen?
Jouw aanbetaling wordt gelukkig gegarandeerd door Nationale Badkamer Garantie. Wij zorgen ervoor dat je badkamer afgebouwd wordt door een andere ondernemer. Neem via deze link contact met ons op.
De geschillencommissie heeft een uitspraak gedaan, maar de ondernemer komt deze niet na. Welke rechten heb ik?
Het advies van de geschillencommissie is bindend, zowel de consument als de ondernemer dienen zich hieraan te houden. Neem via deze link contact met ons op.